مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از مجموع ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته کرونا به استان تاکنون بیش از ۷۲ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به واحدهای آسیب دیده پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 19 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛شکرالله شیرخانی گفت: استان ایلام از نظر ثبت نام و پرداختی به نسبت سهم، دارای رتبه اول کشور در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا است.

شیرخانی بیان کرد: کل افراد واجد شرایط ۱۳ هزار و ۵۰ پرونده با اعتبار بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان بوده که برای دریافت تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل استان معرفی شده‌اند و اکنون در تلاش هستیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریع‌تر با کمک دستگاه‌های تخصصی اقدام کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: جذب این تسهیلات در کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا به صنوف مختلف موثر واقع شود.

شیرخانی اضافه کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هدف حمایت و پشتیبانی از کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکان ثبت نام کارفرمایان مشمول این حمایت را در سامانه کارا فراهم کرده است.

وی بیان کرد: صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که پیامک دریافت کرده‌اند در سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir در قسمت تسهیلات کرونا با ثبت کد ملی ثبت نام می‌کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار