سیدهادی حسینی‌بیدار با بیان اینکه ۶۶ کیلومتر خطوط انتقال آب به روستا‌ها احداث شده است، تصریح کرد: ۱۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان در روستا‌ها و شهر‌های همدان، ملایر، اسدآباد، رزن، کبودراهنگ، نهاوند، تویسرکان و ... احداث شده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 20 September 2020
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در پایان امسال با تکمیل پنج مجتمع آبرسانی دسترسی ۲۰ روستای استان به آب سالم فراهم خواهد شد، گفت: در بیست و یکمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران بیش از ۲۸ هزار روستایی از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تابناک، حسینی‌بیدار در آیین افتتاح سدنعمت آباد شهرستان اسدآباد با حضور وزیر نیرو، اظهار کرد: امروز ۳۰ روستای استان با جمعیت ۲۸ هزار نفری در قالب پنج مجتمع آبرسانی از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۶۶ کیلومتر خطوط انتقال آب به روستا‌ها احداث شده است، تصریح کرد: ۱۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان در روستا‌ها و شهر‌های همدان، ملایر، اسدآباد، رزن، کبودراهنگ، نهاوند، تویسرکان و ... احداث شده است.

حسینی‌بیدار ادامه داد: با اجرای این پروژه‌ها تأمین آب شرب سالم و پایدار برای روستائیان، جلوگیری از مهاجرت و رفع مشکل کم آبی و ایجاد رونق اقتصادی در روستا‌ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در انتهای سال جاری با تکمیل پنج مجتمع آبرسانی در استان همدان دسترسی ۲۰ روستا به آب شرب سالم و پایدار فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید ۱۸۹ هزار نفر در ۲۴۱ روستای استان با صرف اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان از نعمت آب سالم بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومانی پروژه‌های بخش آب و فاضلاب استان همدان، گفت: تکمیل بخش لجن تصفیه خانه همدان و اجرای پنج تصفیه خانه و ایجاد تأسیسات فاضلاب روستایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در انتهای سال جاری قابل افتتاح است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار