معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت در شرایط بی‌سابقه تحریم‌های ظالمانه دشمنان قرار داریم و مردم در مضیقه هستند از فرمانداران انتظار داریم به صورت میدانی دو برابر وقت معمول کار کنند و در کنار مردم باشند.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 20 September 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی زینی وند در حاشیه سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: این سمینار با توجه به اینکه در سال آخر دولت قرار داریم برای ارزیابی و جمع بندی اقدامات انجام شده در فضایی که قابلیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارد، برگزار شد.

وی ادامه داد: محوریت موضوع مورد بحث در این سمینار پروژه‌های حوزه عمرانی و روستاها بود البته درباره مباحث مهم دیگر سیستان و بلوچستان مانند گازرسانی، تخصیص بودجه پروژه‌های کلان، ارزیابی از بازگشایی مدارس و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم دهه آخر صفر نیز گفت‌وگو شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه حوادث طبیعی از جمله سیل نیز اتفاقات خوبی افتاده است، تصریح کرد: بدنبال سیل گذشته این استان بنیاد مسکن و دیگر حوزه‌ها در بازسازی، نوسای و تاسیس واحدهای مسکونی سیلزدگان اقدامات خوبی انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برنامه‌های مفصلی در زمینه تجهیز دهیاری‌های سیستان و بلوچستان برای ایمن سازی سیل بندها در حال اجراست.

زینی وند افزود: به لحاظ وضعیت اقتصادی و تحریم ها در وضعیت بی سابقه ای قرار داریم و مردم از نظر معیشتی در مضیقه هستند.

وی تصریح کرد: برای حل این مشکلات اقداماتی در سطح کلان انجام می‌شود که همان اقدامات را در بخش شهرستانی از فرمانداران انتظار داریم به همین دلیل در این سمینار تاکید کردیم فرمانداران بین مردم بروند و توزیع مواد ضروری و خوراکی، توزیع گاز مایع و تامین آب روستاها را مدیریت کنند.

معاون سیاسی واجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از فرمانداران انتظار داریم به صورت میدانی وقت بیشتری را بگذارند و دو برابر وقت معمولی کار کنند و در کنار مردم باشند.

بنا براین گزارش سمینار فرمانداران و بخشداران سیستان و بلوچستان با موضوع بررسی مسایل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان ‌و امام جمعه زاهدان، احمدعلی موهبتی استاندار، معاونان استاندار،مدیران‌کل ستادی استانداری و جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان در تالار امام رضا(ع) دانشگاه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار