معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ویژه برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 22 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و حجت‌الاسلام ولی‌الله روان در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: برای این امر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دو دستورالعمل ارسال شده است.
وی افزود: بر این اساس اجرای ویژه برنامه‌هایی در 28 بقعه شاخص استان اصفهان در دستور کار است و مابقی برنامه‌ها در دیگر بقاع به صورت مجازی خواهد بود.
معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه فردا شب ویژه برنامه تجلیل از 18 نفر از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین در این آئین که با حضور فرماندار این شهرستان که خود از جانبازان دفاع مقدس است برگزار می‌شود آئین تجلیل از رقیه‌های مدافعان حرم را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: منظور از رقیه‌های مدافعان حرم دختران زیر سه سال این عزیزان است که شناسایی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
حجت‌الاسلام روان غبارروبی گلزار شهدا در همه امامزاده‌هایی که دارای گلزار شهدا هستند را از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: دیدار بسیجیان ادارات اوقاف با خانواده های شهدا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز از دیگر اقدامات در دستور کار است.
وی ادامه داد: روز گذشته نیز آئین تجلیل از هشت نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در 10 امامزاده شاخص استان اصفهان همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزاری یادواره شهدا در بقاع دارای گلزا شهدا را نیز از دیگر برنامه‌های ر دستور کار بقاع متبرکه استان اصفهان اعلام کرد و گفت: همچنین ویژه برنامه‌ای از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و ناحیه‌های یک و دو اوقاف شهرستان اصفهان برای غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و قرائت زیارت عاشورا برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین باید توجه داشت که در هر یک از امامزاده‌های استان اصفهان که امکان برپایی نمایشگاه کتاب را داشته باشد این نمایشگاه برپا خواهد شد.
حجت‌الاسلام روان اضافه کرد: همچنین پیشکسوتان دفاع مقدس در برخی از بقاع متبرکه حضور یافته و به صورت مجازی این دوران را برای مخاطبان شبکه های اجتماعی بقاع روایتگری خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار