کد خبر: ۹۰۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 28 September 2020

 

فرماندار انزلی :بر سلامت آرد و نان  نظارت داریم

 رشت-ایرنا-فرماندار بندرانزلی در خصوص انتشار فیلمی از مشاهده حشرات در کیسه آرد یک نانوایی در این شهرستان گفت : بر سلامت آرد و نان نظارت داریم .

اسماعیل غضنفری روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا با اشاره به بررسی و نمونه برداری از  آرد شرکت مزبور اظهار داشت: وجود حشرات در آرد این کارخانه هنوز اثبات نشده و نمونه های آرد این کارخانه در دست بررسی است . 

وی  با بیان اینکه بررسی های اولیه این موضوع را اثبات نکرده است، تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی فرمانداری انزلی پس از دریافت گزارش خبر پیدا شدن حشرات در یکی از نانوایی های روستایی همراه با کارشناسان شبکه بهداشت درمان ، اداره صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی بازدید مشترکی از کارخانه مذکور بعمل آورد .

وی افزود : از آنجایی که این مورد تنها در یک نانوایی مشاهده و رسانه ای شده است ، موضوع از کلیه جهات مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت .

میر غضنفری تاکید کرد : مردم فهیم انزلی اطمینان داشته باشند این موضوع هر نتیجه‌ای که داشته باشد در مورد آن مطالعه کرده و با فرد خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد . 

چندی پیش در رسانه های مجازی فیلمی از یکی از نانوایی های روستایی در انزلی منتشر شد که وجود حشراتی را در آرد این نانوایی نشان می داد.

در منطقه بندرانزلی ۱۸۶ نانوایی موجود است که حدود ۱۳۶ عدد از آنان در شهر و حدود ۵۰ عدد نانوایی در روستاها مشغول به کار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار