کد خبر: ۹۰۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 28 September 2020

 

دانشگاه کانون آگاهی بخشی و توسعه جامعه است

فرماندار رشت با بیان اینکه دانشگاه مرکز تفکرات و اندیشه ها و کانونی برای آگاهی بخشی و توسعه جامعه است، تاکید کرد: باید از ظرفیت دانشگاه برای توسعه و پیشرفت شهرستان، استفاده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی، در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان رشت با بیان اینکه امسال متفاوت ترین آغاز سال تحصیلی بود، گفت: صدای طراوت و جنب و جوش دانش آموزان و دانشجویان امسال به گوش نرسید و هیچ عاملی نباید مانع از کسب علم و دانش شده و باید تمامی موانع موجود برطرف شود.

 
فتح اللهی دانشگاه را مرکز تفکرات و اندیشه ها و کانونی برای آگاهی بخشی  و توسعه جامعه دانست و ادامه داد: دانشگاه با چنین رسالتی مستلزم آموزشی شایسته و صحیح هستند تا بتوانند از ظرفیت دانش آموختگان آن برای توسعه و پیشرفت جامعه بهره گرفته شود.
 
وی در ادامه افزود:برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، به‌رغم انتشار ویروس کوید 19 و دیگر مشکلات و موانع موجود، باید با تدوین برنامه های مناسب برای رشد و تعالی افکار جوانان، دانش آموزان و دانشجویان و پرورش فضای علمی جامعه اهتمام ورزیم.  
 
فتح اللهی با تاکید بر ایجاد فضای مناسب برای دانشجویان در محیط دانشگاه ها، خاطرنشان کرد: فضای باز تبادل اندیشه ها و تفکرات و کرسی های آزاد اندیشی می تواند روش مناسبی برای بیان عقاید، اطلاعات و افکار دانشجویان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار