حمیدرضا عسگری رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از موافقت شورای عالی حفاظت کار با کلیات الحاق گروه های شغلی کارکنان آرامستان های کشور که مباشرتا با اموات در ارتباط اند به مشاغل سخت و زیان آور گروه ب خبرداد .
کد خبر: ۹۰۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 30 September 2020

مشاغل آرامستان‌ها سخت و زیان‌آور شد

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عسگری گفت: در پی مکاتبات و پیگیری های مجدانه صورت گرفته از سوی اتحادیه آرامستان های کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در جلسه امروز شورای عالی حفاظت کار 7 گروه شغلی آرامستان های کشور جزء مشاغل سخت و زیان آور گروه "ب" قرار گرفت.

وی افزود: اتحادیه آرامستان های کشور یکی از مجمع های تاثیرگذار در امور مدیریت آرامستان ها می باشد که خوشبختانه شهرداری کرج در سالهای اخیر به عنوان یکی از اعضای تاثیرگذار در این اتحادیه فعالیت داشته است که در این راستا اتحادیه آرامستان های کشور نقش بسیار اساسی در موضوع مشاغل سخت و زیان آور آرامستان های کشور داشته است.

عسگری گفت : امید می رود با تعامل بسیار خوبی که در حال حاضر با اتحادیه آرامستان ها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وجود دارد موضوع سخت و زیان آوری عناوین شغلی دیگری که به دلیل ماهیت شان به طور جدی با آسیبهای روحی – روانی مواجه هستند نیز به نتایج مطلوب برسند.

رئیس سازمان در پایان با اشاره به اینکه طاهرین شاغل در این سازمان در حال حاضر در گروه مشاغل سخت و زیان آور بوده و از مزایای آن بهره مند می شوند افزود: کارکنان اداره پذیرش متوفیات و رانندگان آمبولانس نیز از عناوین شغلی هستند که با متوفی در ارتباط هستند که بطور جدی در تلاش هستیم تا از طریق کار گروه مشاغل سخت و زیان آور استان البرز مورد بررسی و در گروه "ب" مشاغل سخت و زیان آور قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار