مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام مطرح کرد:
نادر ثناگو مطلق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تابناک در خصوص پيشرفتهای بسيار شگفت انگيز فرودگاه پيام در حوزه فرودگاهی كارگو خدمات آموزشی و مسافری توضیحاتی ارائه نمود.
کد خبر: ۹۰۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 30 September 2020

منطقه ويژه پيام پيشرو در اشتغال زايی و و جهش توليد

به گزارش «تابناک البرز» مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام اعلام کرد: فرودگاه پیام که بخشی از سرمایه های اقتصادی استان البرز به این منطقه سرازیر شده  با توجه به سياست گذاري مسئولان قطب صنعتي بسيار پيشرو در كشور است.

وی بیان داشت: منطقه ويژه اقتصادي پيام به لحاظ عملكرد و موقعيت جغرافيايي در كشور نمونه است و قراردادهاي سرمايه گذاري باعث جهش اشتغال این منطقه شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز گفت: صدور پروانه بهره برداري را پيرو فرمايشات رهبر معظم انقلاب و نامگذاري سال جهش توليد به بسيار افزايش داده ايم، قرار گرفتن شركت پت اسكن در منطقه اقتصادي پيام براي بيماران سرطاني استان البرز و كشور بسيار حركت ارزنده‌ای مي باشد.

ثناگو مطلق اضافه کرد: در حال حاضر پيام به قطب ديتاسنتر كشور تبديل شده است كه اين امر با تلاش مستمر مديران پيام ميسر شده است و اين حركت عظيم توسط جوانان ايراني صورت پذيرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از طرح جامع پيام که چهار پهنه مهم در منطقه ويژه پيام البرز ايجاد نموده است  خبر داد و افزود: اولين آن شهر فرودگاهي است، دوم شهر لجستيك كه با ريل گذاري چهارده كيلومتري پيام وارد شبكه راه آهن سراسري خواهد شد ،سوم شهر آي سيتي است كه طرح آن مانند شهر آي سيتي سنگاپور برنامه ريزي شده بود كه با توجه به تحريم ها بر اساس فن آوري بومي برنامه ريزي خواهيم نمود و حوزه چهارم شهر سلامت است كه در خصوص پزشک و سلامت فعاليت خواهد نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار