فرمانده جدید سپاه ناحیه لنده گفت؛ باید فکرها معطوف خدمت به مردم باشد و اگر بخواهیم از این مسیر منحرف شویم بدون شک ضربات مهلکی به بدنه نظام خواهیم زد.
کد خبر: ۹۰۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴ 01 October 2020

باید فکرها معطوف خدمت به مردم باشد/حفظ دست آوردهای نظام الویت سپاه است+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده با حضور جانشین سپاه فتح استان، مسئولان شهرستان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار، خانواده شهدا و ایثار گران در حسینه سپاه ناحیه لنده برگزار شد.

در این آیین از زحمات سرگرد پاسدار اسفندیار مختاری قدردانی و حکم فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان به سرهنگ پاسدار روح الله ویسی ابلاغ شد.

همچنین در این آیین از زحمات سرهنگ پاسدار شُکری جانشین  سابق سپاه ناحیه لنده قدردانی و دیگر جوان خوش فکر منطقه لنده، سرگرد پاسدار محمدباقر رضایی بدین سمت منصوب شد.

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در اولین سخنرانی رسمی خود به عنوان فرمانده سپاه ناحیه لنده با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای این سرزمین گفت؛ افتخار بزرگی برای ما است خادم ملتی باشیم که قدردان انقلاب و رهبری خویش هستند.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی افزود؛ اولویت سپاه پاسداران حفظ و دفاع از دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همزبانی بتوانیم در انجام ماموریت های محوله موفق باشیم و به عنوان فرزند شما این قول را میدهم که تمام تلاش خود را در این راه بکار ببندم.

وی خاطر نشان کرد؛ باید فکرها معطوف خدمت به مردم باشد و اگر بخواهیم از این مسیر منحرف شویم بدون شک ضربات مهلکی به بدنه نظام خواهیم زد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار