مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: همزمان با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع به منظور بهینه سازی مصرف سوخت، بیش از 1198 تن گاز مایع در شهریور ماه سال جاری در استان ایلام، توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 01 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی‌اصغر چاغروندی گفت: همزمان با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در کشور بیش از 1198 تن گاز مایع در شهریور ماه سال جاری در استان توزیع شده است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تحقق اهداف دولت الکترونیک، ارائه خدمات مطلوب با اقشار آسیب پذیر و بی‌بهره از نعمت گاز طبیعی، بهینه سازی مصرف سوخت و ساماندهی چرخه توزیع فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، اظهار کرد: رسالت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اجرای این طرح راستی آزمایی و شناسایی مصرف کنندگان واقعی سوخت گاز مایع است.

مصرف بیش از 140 تن گاز مایع در بخش خانوار

چاغروندی ادامه داد: بیش از 140 تن گاز مایع در استان با استفاده از زیر ساخت بانکی در بخش خانوار و 42 تن در بخش غیر خانوار شامل اصناف، صنایع، آشپزخانه‌های متمرکز و... مصرف شده که با مقایسه اعداد فوق اجرای این طرح بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

وی ضمن تاکید بر ناایمن و غیر استاندارد بودن استفاده از کپسول‌های گاز مایع LPG به عنوان سوخت خودرو، اضافه کرد: میزان گاز مایع جذب شده در استان برای مصارف خانگی و اصناف با تایید سازمان متولی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، تصریح کرد: خانوارهایی که قبلا جهت دریافت نفت سفید در سامانه سدف ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به عاملین توزیع از طریق کارت بانکی ثبت شده سرپرست خانوار اقدام به دریافت گاز مایع، خود کنند.

چاغروندی ادامه داد: در بخش غیر خانوار اصناف و صنایع دارای شناسه صنفی با ثبت در خواست در سامانه سدف به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir می‌توانند سهمیه خود را بدون محدودیت دریافت کنند؛ همچنین برای مصرف کنندگان فاقد شناسه صنفی تا طی مراحل ثبت نام و صدور شناسه صنفی صرفا تحویل یک مرحله گاز مایع امکان پذیر است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار