مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان البرز گفت: در محله های خوش نشین از جمله چارباغ، چندار و غیره اشعابات برق غیرمجاز بیداد میکند اما قوانین دست و پای ما را بسته و اجازه واگذاری انشعابات قانونی را نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۰۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 01 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» شاهین عباس زاده با اشاره به وجود انشعابات غیرمجاز در محدوده چهارباغ و سایر مناطق خوش نشین استان، گفت:  مشترکین خوش نشین اغلب برق غیرمجاز استفاده می کنند و در زمان پروسه تبدیل انشعاب قانونی مبلغی  به عنوان بهای انرژی از آنها دریافت می شود که محاسبه آن بر اساس سطح مقطع کابل مصرفی  و بازه زمانی مورد استفاده، محاسبه می شود.

وی با اشاره به نقص  قانونی  در خصوص انشعابات غیرمجاز، اظهار کرد: متاسفانه ساختمان‌های غیرمجاز به هرحال  از انشعابات غیرمجاز استفاده می‌کنند و موجب هدر رفت انرژی می شوند؛ اما نقص قانونی دست و پای ما را بسته و اجازه واگذاری انشعاب قانونی را نمی‌دهد. بنابراین طبق ماده ۸ قانون عدم واگذاری انشعاب به مراکز کشاورزی، این مراکز برای انشعاب قانونی باید از دهیاری  نامه داشته باشند.

عباس زاده در بخش دیگری با بیان اینکه توزیع برق در استان از طریق سیستم های نظارتی از جمله شرکت توانیر کنترل می شود، گفت:  از نظر روشنایی معابر اصلی و فرعی استان البرز در رتبه  ۹۶ درصد و بالاتر از پایتخت با رتبه  ۹۲ درصد است که و در  رنکینگ رتبه بهتری نسبت به تهران دارد.

وی در خصوص تاریکی برخی معابر در برخی مناطق شهر کرج، گفت:  تعویض لامپ‌های سوخته توسط شرکت توزیع برق  در مناطق البرز انجام می‌شود. اما برای  افزایش  تعداد تیرهای  برق باید  با شهرداری به توافق برسیم.
وی افزود: شهروندان می‌توانند علاوه بر تلفن ۱۲۱ برای بیان شکایات خود با تلفن ۳۲۱۲۲۰۹۰ دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات تماس بگیرند که  در صورت ثبت شکایات، رسیدگی به آن ظرف مدت  ۲۴ ساعت انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار