جلسه کمیته حفاری شهرستان طالقان با حضور فارغی مسئول بازرسی فرمانداری ، مهندس گودرزی معاونت خدمات شهر شهرداری و سایر مدیران ادارات مربوطه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 01 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» در این جلسه پس از پی گیری مصوبات جلسه قبل و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته ، مهندس گودرزی معاون شهردار با تاکید بر این مطلب که قانونگذار نسبت به حفاری در حوزه شهر مشخص کرده که هر دستگاهی اقدام به حفاری کند باید با شهرداری هماهنگ کند گفت: متاسفانه بعضی از دستگاههای خدمات رسان این فرایند را رعایت نمی کنند.

وی افزود : با توجه به هزینه های سنگین قیر و آسفالت و نظر به آسفالت معابر و خیابانهای اصلی شهر و محله های شهر و اعلان قبلی شهرداری به کلیه ادارات خدمات رسان ، حفاری در معابر آسفالت شده از سوی هیچ دستگاهی قابل قبول نیست مگر در صورت ضرورت و اخذ مجوزهای لازم.

مهندس گودرزی در خصوص رینگ اتصال گاز در محور گلینک به شهرک در مسیر راه قدیم اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش انتظار ما از شرکت گاز این بود در فرصتی مناسب و قبل از آغاز سرما و بارندگی ها این عملیات آغاز می شد لذا با وجود شرایط مذکور ضروریست بررسی های لازم در این راستا انجام پذیرد و شهرداری آماده تعاملات لازم جهت تامین رفاه شهروندان با ادارات شهرستان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار