اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 10 مهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ 02 October 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 10 مهر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در دهم مهر بشرح زیر است:

وحدت کلمه؛ رمز پیروزی و دوام انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده جانباز شهید"علی نسب" در شهرستان بابل، گفت: رمز پيروزي انقلاب اسلامي، بقاء و دوام آن وحدت كلمه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا و پاسداشت شجاعت ایثارگران انقلاب اسلامی، سردار مرتضی میرزایی به همراه سرهنگ ساداتی معاون اجتماعی استان با خانواده جانباز شهید حاج علي اکبر علي نسب از فرماندهان دوران دفاع مقدس در شهرستان بابل دیدار کرد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و خانواده هاي معظم آنان ،گفت: همه ما مدیون خون شهدا و صبوری خانواده هاي معظم آنان هستيم .

سردارمیرزایی، تصریح کرد: تكريم از خانواده هاي معظم و معزز شهداء مايه دلگرمي، قوت قلب و انگيزه مضاعف براي خدمتگزاري بيشتر و شايسته به مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران است .

وی در ادامه، افزود: رمز پيروزي انقلاب اسلامي، بقاء و دوام آن و حفظ ارزش هاي انقلاب وحدت كلمه است .

این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت: اين انقلاب به آساني بدست نيامده و با خون پاكترين و رشيدترين فرزندان اين ملت تضمين شده پس نبايد در پاسداري از آن غفلت شود.


-----------------------------------------------------------


دستگیری عامل افیونی در محمود آباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 5 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" درتشريح اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، متهم که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از استان های غربی کشور به این شهرستان را داشت شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده، تصريح کرد : پس از هماهنگي‌ با مرجع قضائي متهم در یک عمليات ضربتی در یکی از محورهای وروردی این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 5 کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پايان، به شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومي مراتب را به مرکز فوريت‌هاي پليسي110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------------


کشف 7 کیلو مواد مخدر در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 7 کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین اسدی " در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ اسدی،تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهم را متوقف و وی را دستگیر کردند .

وی از کشف 7 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و اظهار داشت: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

سرهنگ اسدی در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .


------------------------------------------------------------


توقیف 2 خودروی حامل چوب قاچاق در نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور،از توقيف 2 خودروی حامل 5 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"محمدزمان شالیکار"درتشريح اين خبر،گفت: به منظور مقابله با قاچاق فراورده های جنگلی، ماموران گشت یگان امداد اين فرماندهي با اجرای گشت های کنترلی به دو خودروی حامل چوب در حین تردد در یکی از محورهای جنگلی این شهرستان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور، افزود: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودروها در مجموع 5 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل

masoud pashna, [۰۱.۱۰.۲۰ ۲۳:۰۲]
های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ شالیکار، از دستگیری رانندگان این خودروها خبرداد و در ادامه اظهار داشت: ضمن تحویل چوبا های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور از عزم راسخ پليس در برخورد با پديده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------------


بزرگترین توفیق الهی دیدار با خانواده شهداست

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران در ديدار با خانواده "شهید زحمتکش" در نکا گفت: ديدار با خانواده شهدا‌ يک توفيق بزرگ الهي است و خانواده شهدا از بزرگترين سرمايه هاي نظام هستند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"علی دستور" با حضور در شهرستان نکا با خانواده‌ معظم شهيد والامقام "عیسی زحمتکش" از شهداء ناجا در دوران هشت سال دفاع مقدس ديدار و از آنان دلجويي کرد.

وي در اين ديدار با ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فداکاري‌هاي خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي را ستود و اظهار داشت:عزت و سربلندي اسلام ريشه در صبر و استقامت خانواده شهدا دارد.

سرهنگ دستور، تصریح کرد: امنيت، آسايش و آرامش امروز كشور ثمره خون پاک شهدا است و آنان با جان نثاري خويش، موجب عزت و سربلندي اسلام شدند.

وی با اشاره به رواج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به ‌ويژه در ميان قشر جوان، گفت: ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم و خود را موظف مي‌دانيم به عنوان خادم اين عزيزان تا جايي كه در توان داريم به خانواده معظم شهدا خدمت كنيم.

معاون هماهنگ کننده استان مازندران تصريح كرد: شهدا و خانواده شهدا از ارزش هاي معنوي انقلاب‌اند و پيشرفت فرهنگي، اجتماعي و سياسي كشور مديون خون شهدا است.


---------------------------------------------------------


دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصی و اموال داخلی خودروها در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی 2 سارق حزفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران کلانتری های 12 و 13 در عملیاتی مشترک متهمان را دستگیر کردند.

قیصری با بیان این که در بازجویی های به عمل آمده به 12 فقره سرقت از اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


-----------------------------------------------------


کشف 3 دستگاه موتور سیکلت قاچاق در عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از کشف 3 دستگاه موتورچهار چرخ 850 سی سی قاچاق به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین عبدی" در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری موتورسیکلت 1300 سی سی توسط 3 فردی در این شهرستان باخبر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد ، افزود: با بررسی های همه جانبه، ماموران موفغق به شناسایی متهمان و محل نگهدای موتورسیکلت ها توسط آنان شدند.

سرهنگ عبدی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در مجموع به ارزشی بالغ بر 3 میلیارد ریال کشف شد.

وی در ادامه از تحویل متورسیکلت های کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان خبر داد و اظهار داشت: راکبان این موتورسیکلت ها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی عباس آباد با بیان این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است،از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار