رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز فاش کرد
عدم نظارت مسئولان فرهنگی و همچنین ناآشنایی و ناآگاهی افرادی که خود را مدیر فرهنگی می‌دانند،‌ مهمترین دلیل ایجاد شرایط نابسامان و معضلات گسترده فرهنگی‌ای است که امروز در البرز شاهد آن هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳ 01 March 2015
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال افشاگری آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز،‌ برخی از مسئولان البرزی ضمن حمایت از خطیب جمعه شهرستان کرج، افشاگری‌های تازه‌ای مطرح کرده‌اند.
از جمله آنکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک می‌گوید: متاسفانه اینکه برخی از مدیران ما نسبت به بخشی از فرهنگ ایرانی اهمیت می‌دهند و به بخشی دیگری از فرهنگ با دین مبین اسلام و فرهنگ مردم ولایی کشورمان آمیخته است، بی توجه هستند، هیچ تردیدی وجود ندارد.
این مسئول افزود: متاسفانه زمانی که در سطح استان البرز به ویژه در کرج تردد می‌کنیم، می‌بینیم تبلیغاتی که در سطح معابر وجود دارد بیشتر تبلیغ کارهای هنری و فعالیت‌های هنری است که به نام فرهنگ مطرح می شود.
روحی یزدی گفت: این فعالیت‌های هنری آیا اقدامات فرهنگی هستند و یا خیر، خود جای بحث فراوانی دارد و باید مورد توجه و بررسی جدی قرار گیرد.
وی بیان داشت: تبلیغاتی که امروزه ما در سطح شهر کرج و استان البرز شاهد آن هستیم، به طور قطع با معیارهای دینی ما هیچ همخوانی ندارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: به عنوان نمونه چندی پیش و هنگام بازدید از یکی از سالن‌های ورزشی در مقابل درب ورودی آقایان تابلویی قرار داده و بزرگ روی آن نوشته بودند "آموزش رقص به پسران"
روحی یزدی ادامه داد: زمانی که برخی از تبلیغات ضد فرهنگی مانند آموزش رقص به پسران و دختران مسلمان را می‌بینیم،‌ نخستین سئوالی که در ذهن مردم ولایی و متدین البرز و هر انسان دلسوز دیگری مطرح می‌شود، این است که این فعالیت‌ها با چه هدفی انجام می‌شود و چه کسانی به دنبال تبلیغات این مدل کارهای ضد فرهنگی و تحمیل آن به نام کار فرهنگی به جوانان هستند.
وی تاکید داشت: عدم نظارت مسئولان فرهنگی و همچنین ناآشنایی و ناآگاهی افرادی که خود را مدیر فرهنگی می‌دانند،‌ مهمترین دلیل ایجاد شرایط نابسامان و معضلات گسترده فرهنگی‌ای است که امروز در البرز شاهد آن هستیم.
لازم به توضیح است، به دلیل مسائل ضد فرهنگی عکس این گزارش از میان عکس‌های غیر ایرانی انتخاب شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار