نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه‌های امروز مردم استان البرز جابه‌جایی زندان‌ها است که تاکنون اقدامی در این راستا انجام نشده است.
کد خبر: ۹۰۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 04 October 2020

هیچ اقدامی برای جابه‌جایی زندان‌های استان البرز انجام نشده است

به گزارش «تابناک البرز» علی حدادی با بیان اینکه "یکی از مشکلات جدی که مردم استان البرز با آن روبه‌رو هستند، بحث استقرار زندان‌ها در این استان است" اظهار داشت: استقرار این زندان‌ها سبب مشکلات مختلف اجتماعی از جمله حاشیه‌نشینی شده است.

وی با بیان اینکه "یکی از این زندان‌ها، زندان قزلحصار است که مشکلات زیادی را برای مردم شهر چهارباغ به وجود آورده است" افزود: افراد مجرمی که باید در زندان‌های استان‌های دیگر دوران محکومیت خود را سپری کنند، در حال حاضر در زندان‌های استان البرز هستند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه "در گذشته نیز صحبت‌هایی درباره جابه‌جایی این زندان‌ها در استان البرز شده بود" بیان کرد: در این راستا جلسه‌ای با وزیر کشور داشتیم و پیگیر برگزاری جلسه‌ای نیز با رئیس قوه قضاییه هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "جابه‌جایی زندان‌ها یکی از مطالبه‌های جدی ما است" تصریح کرد: تاکنون هیچ اقدامی در این راستا نشده و همچنان این زندان‌ها در استان البرز مستقر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار