معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت:‌ امروز دشمن القا می‌کند که زنان با خرید لوازم خانه شاد می‌شوند و قصد در تغییر هویت زن دارد؛ درحالی‌که اراده زنان در پشتیبانی از ۸ سال جنگ تحمیلی و تربیت فرماندهان بزرگ بود که سبب پیروزی ما در جنگ شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 06 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جلالی در جمع هیئات شاخص خواهران استان البرز ضمن بیان اینکه "با پذیرش ولایت هویت تغییر پیدا می‌کند" اظهار داشت: تنها ولایت‌پذیری مهم نیست بلکه باید فهم ولایت را داشته باشیم و پیوند عمیقی بین انسان و ولی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه "ولایت فقیه در جامعه سبب اتحاد می‌شود و هیچ هجمه‌ای نمی‌تواند ایجاد نفاق کند" افزود: امروز مقام معظم رهبری تنها منادی ولایت در سراسر جهان است که نه‌تنها شمشیر مبارزه، جهاد و عدالت‌خواهی را در دست گرفته بلکه در بسیاری از موارد خود در خط مقدم حملات دشمنان قرار گرفته است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه "زنان نقش مهمی در تحقق حکومت جهانی اسلامی دارند" بیان کرد: امروز دشمن این قدرت زنان مسلمان را درک کرده است و به همین واسطه عمده هجمه‌ها را برای تغییر اراده بانوان وارد کرده و به‌خیال خود با این کار می‌تواند حمایت و پشتیبانی آنها را از انقلاب کم کند.

جلالی با بیان اینکه "نقشه‌های دشمن در تغییر اراده بانوان است" تصریح کرد: امروز دشمن این را القا می‌کند که زنان با خرید لوازم خانه شاد می‌شوند و قصد در تغییر هویت زن دارد؛ درحالی‌که اراده زنان در پشتیبانی از 8 سال جنگ تحمیلی و تربیت فرماندهان بزرگ بود که سبب پیروزی ما در جنگ شد.

وی با عنوان اینکه "هرگاه زنان هویت خود را پیدا کردند جامعه نیز قدرت گرفت" خاطرنشان کرد: برای تداوم عزت و قدرت نظام اسلامی باید اراده خود را به اراده امام زمان (عج) نزدیک کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار