مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: سوگواره اربعین حسینی در بقاع شاخص استان البرز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 06 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام علی‌دشتکی در نشست با خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن اربعین امام حسین (ع) اظهار داشت: امیدواریم با ریشه‌کن شدن بیماری کرونا سال آینده از زائران پیاده اربعین سیدالشهدا(ع) باشیم.

وی با بیان اینکه "اربعین نگاه مجدد به عاشورا و مرور مجددی به مضامین بلند کربلا به ویژه خطبه‌های آتشین حضرت زینب(س) است" افزود: هر ساله اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز موکبی را برای پذیرایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر نجف داشت که امسال با توجه به عدم برگزاری این راهپیمایی فعالیت‌ها به گونه دیگری برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه "برگزاری هرگونه راهپیمایی امسال از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا ممنوع شده است" گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  سوگواره اربعین حسینی در امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه "در شهر کرج  زیارت اربعین در 5 بقاع متبرکه خوانده می‌شود" تصریح کرد: برنامه‌ها از ساعت 10 صبح روز اربعین برنامه ریزی شده است که در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا امکان لغو این برنامه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه "در دهه سوم صفر رزمایش کمک مومنانه نیز برگزار می‌شود" خاطرنشان کرد: 5 هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه هر یک به مبلغ 250 هزار تومان تهیه شده که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه "همزمان با اجرای این برنامه‌ها به صورت مجازی نیز محتواهایی آماده شده است" گفت: همچنین برنامه زیارت اربعین به طور مستقیم از صفحات مجازی بقاع‌های متبرکه استان پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار