زن جیب بر که در ۳ استان ایران دست به ۵۰ فقره سرقت زده بود به دام افتاد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 11 October 2020
به گزارش «تابناک البرز» زن جیب‌بر که اقدام به ۵۰ فقره سرقت از مراکز خرید و اماکن شلوغ در استان‌های البرز، تهران و مرکزی کرده بود، در «محمدشهر» کرج دستگیر شد.
پس از شکایت‌های فوق تخصصی به پلیس، کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و بررسی محل‌هایی که سرقت در آن‌ها رخ داده بود، مطلع شدند که دو نفر خانم با نزدیک شدن به سوژه خود، در مراکز خرید و تجمع‌ها، اقدام به سرقت محتویات کیف دستی کرده و به سرعت فرار می‌کنند.
مشخصات سارقان در اختیار تمامی کلانتری‌های سطح شهر کرج و شهر‌های اطراف قرار گرفت تا اینکه یکی از متهمان در حین سرقت در یکی از مراکز خرید در منطقه «محمدشهر» از سوی مأموران کلانتری ۲۵ دستگیر و از وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شد.
متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت پول، گوشی تلفن همراه و کارت بانکی با همدستی یک نفر دیگر در شهر‌های استان البرز، استان تهران و مرکزی اعتراف کرد.
سرهنگ نادربیگی، رئیس پلیس البرز درخصوص شیوه و شگرد سرقت‌ها گفت: متهمان با مراجعه به مناطق پرجمعیت و شلوغ از قبیل: مراکز خرید، طلافروشی‌ها و... پس از انتخاب سوژه مورد نظر با شیوه تنه زدن و نزدیک شدن به افراد با کمک همدست‌شان محتویات کیف را سرقت کرده و اقدام به فرار می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: تاکنون ۲۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی همدست متهم و سایر مالباختگان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار