مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان کرج با بیان اینکه مردم از فروش هر شئ با ارزشی کمتر از فروش سهام عدالت متضرر می‌شوند، گفت: طبق پیش بینی‌های انجام شده ارزش سهام عدالت در سال آینده رشد چشم گیری خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 11 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر حیدری، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان کرج، در جمع خبرنگاران که در سالن جلسات این اداره صورت گرفت، گفت: بخش معاملاتی سهام عدالت استان‌های تهران و البرز تا امسال با هم بود اما پس از رایزنی‌ها انجام شده و اقدامات همکاری نمایندگان مجلس مردم استان البرز تفکیک دو استان در این حوزه تصویب شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان کرج با بیان اینکه با اجرای این مصوبه دارندگان سهام عدالت راحت‌تر به امور مربوطه خود می‌پردازند، ادامه داد: در رابطه با سود سالیانه سال 98 همچون ادوار گذشته و از همان سامانه برای جامعه هدف پرداخت خواهد شد.
طرح ثبت نام جاماندگان سهام عدالت در انتظار بررسی و تصویب مجلس
حیدری در ادامه با بیان اینکه جاماندگان سهام عدالت نگران نباشند، اضافه کرد: طرح جاماندگان در نوبت رسیدگی مجلس است و صد در صد با اکثر آرا مصوب خواهد شد، این طرح در کمیسیون اقتصادی بررسی شده است و 3 ماه پس از تصویب به مرحله اجرا و ثبت نام خواهد رسید.

وی یادآور شد: با توجه به نوسان در بازار بورس سهام عدالت نیز که تا 20 میلیون تومان ارزش پیدا کرده بود، با کاهش 5 میلیون تومانی مواجه شد؛ اما همچنان توصیه می‌کنیم دارندگان سهام سهم خود را نفروشند چرا که طبق پیش بینی انجام شده در سال آتی ارزش سهام افزایش چشم گیری خواهد داشت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: اگر فردی در صورت ضرورت و نیاز اقدام به فروش بخشی از سهام خود کرد از مراجعه به بانک‌ها خودداری کرده و از کارگزاری‌ها برای فروش اقدام کند.

حیدری با بیان اینکه مردم در صورت نیاز هر شئ باارزشی که دارند بفروشند در قیاسش با فروش سهام عدالت خود کمتر ضرر خواهند کرد، افزود: فروش سهام در بانک‌ها با مشکل مواجه می‌شود و بسیاری از گزارشات بیانگر عدم پرداخت درست و به موقع پول توسط بانک‌ها است.

وی در پایان تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار جامانده از سهام عدالت جز اولویت‌هایی هستند که شرایط ثبت نام برایشان فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار