رئیس پلیس پیشگیری استان البرز گفت: بیش از ۷۰ درصد مجرمان دستگیر شده توسط نیروی انتظامی تحصیلات دیپلم یا کمتر از دیپلم دارند.
کد خبر: ۹۰۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 11 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ غلامعلی غلامی با اشاره به اینکه "بیش از 70 درصد دستگیرشدگان نیروی انتظامی در استان البرز تحصیلات دیپلم و زیر دیپلم دارند" اظهار داشت: 80 درصد این افراد بیکار و فاقد هرگونه شغل هستند.

وی با اشاره به سن این افراد افزود: بیش از 60 درصد دستگیر شدگان سن بین 25 تا 40 سال و 65 درصد از این افراد مجرد بوده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری استان البرز با بیان اینکه "40 درصد دستگیرشدگان سارق و به دلیل سرقت بازداشت شدند" بیان کرد: 20 درصد از این دستگیرشدگان مربوط به مواد مخدر یا معتاد هستند.

وی با بیان اینکه "در مجموع 60 درصد در دو مقوله سرقت و اعتیاد دستگیر شدند" متذکر شد: ارتباط تنگاتنگی بین موضوع اعتیاد و سرقت وجود دارد که این موضوع یک هشدار است.

رئیس پلیس پیشگیری استان البرز با اشاره به اینکه "قانون در سرقت‌های خرد بازدارندگی لازم را ندارد و نیازمند بازنگری است" عنوان کرد: در زمینه مبارزه با سرقت و ایجاد فرهنگ‌سازی در این زمینه همه دستگاه‌ها باید ورود و مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار