مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم عنوان کرد؛
حجت الاسلام هنرمند گفت: با تخصیص اعتبار لازم فاز دوم مجتمع توانبخشی ایثار قم تا اسفند ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹ 19 October 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به پروژه ساخت مجتمع توانبخشی ایثار قم گفت: ارائه خدمات به جانبازان و معلولان، حذف سفر‌های درمانی جانبازان به تهران، کاهش هزینه‌های درمانی و ایجاد فضا‌ی ورزشی و توانبخشی از جمله اهداف راه اندازی این مرکز است.

وی افزود: ساخت مجتمع توانبخشی ایثار قم در دو فاز در زمینی به مساحت تقریبی دو هکتار واقع در حاشیه جنوب شرقی شهر قم، سال ۱۳۸۸ مصوب گردید.

حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: این پروژه با اعتبار اولیه حدود ۱۴ میلیارد ریال در دستور کار اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم قرار گرفت و فاز اول آن شامل سالن چند منظوره، سالن هیدروتراپی، مجموعه استخر و سونا در سال ۱۳۹۳ به اتمام رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: فاز دوم پروژه از سال ۱۳۹۱ آغاز شد، اما تا سال ۱۳۹۸ به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار کافی تا ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در این مدت ۱۵۴ میلیارد ریال هزینه شد.

حجت الاسلام هنرمند با بیان این که این مجموعه قرار بود تا خردادماه ۱۳۹۹ به اتمام برسد و در اختیار جانبازان و معلولان و خانواده‌های آن‌ها قرار بگیرد، افزود: متأسفانه شیوع ویروس کرونا روند تکمیل و بهره برداری این پروژه را به تأخیر انداخت.

وی افزود: هم اکنون با اختصاص اعتبار مناسب به این پروژه، پیش بینی می‌شود، فاز دوم نیز در اسفند ماه امسال تکمیل شود؛این فاز شامل سالن آمفی تئاتر، مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار