جانشین ستاد کرونا استان البرز با اشاره به وضعیت شیوع بیماری در استان البرز گفت: بنا به درخواست ستاد کرونا استان از ستاد کرونا ملی این محدودیت‌ها از سوم تا نهم آبان ماه در البرز لحاظ خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 22 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» علی درویش پور در جمع خبرنگاران، از تمدید محدودیت‌های کرونایی برای چهارمین هفته پی در پی در البرز خبر داد و گفت: تمامی بیمارستانها با حداکثر ظرفیت فعالیت می کنند و پرستاران، پزشکان و سایر زحمت کشان کادر بهداشت و درمان استان خالصانه و با تلاش شبانه روزی مشغول خدمت هستند.

جانشین ستاد کرونا استان البرز گفت: با توجه به آمار بالای مبتلایان و درخواست استاندار البرز از وزیر کشور محدودیت ها در استان از سوم تا نهم آبان تمدید شد.

این مقام مسؤول مدیریت بیماری کرونا با توجه به روند افزایشی بیماری گفت: از تمام گروه‌ها از جمله اصناف، کارمندان و سایر عموم مردم میخواهیم که ضمن تاکید بر استفاده از ماسک بعنوان بهترین گزینه در کنترل شیوع بیماری، تمامی پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان از زحمات پرستاران و پزشکان و دیگر عوامل تقدیر و تشکر نموده و از همه مردم خواست تا برای رعایت حال این عزیزان که از اسفند ماه گذشته در خط مقدم مقابله با بیماری هستند اخطارها و ممنوعیت های اعلام شده را رعایت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار