با درج شماره چهار رقمی و کد دستوری؛
رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: شهروندان کرجی برای اطلاع از آخرین محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س) با شماره ى ۱۵۳۰ تماس بگيرند.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 27 October 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عسگری گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی که با هدف ارائه خدمات مطلوب، آسان و غیرحضوری انجام می شود، استعلام اطلاعیه های سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج و اخبار محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س)، با شماره چهار رقمی و بدون کد ۱۵۳۰ امکان پذیر است.

عسگرى افزود: با راه اندازی این سامانه شهروندان می توانند بدون هزینه و به سهولت از تمامی نقاط کشور با شماره گیری #۱۵۳۰۶۶۵۵ از آخرین وضعیت تعطیلی و اطلاعیه باخبر شوند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: ارتباط با سامانه ۱۵۳۰ از داخل شهر کرج نیازی به شماره گیری کد ندارد و اين سامانه۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است.

او افزود: شهروندان و زائران قبل از عزیمت به مقصد آرامستان بهشت سکینه (س) حتما از آخرین وضعیتمحدودیت های تردد باخبر شوند.

عسگرى گفت: با توجه به اعلام وضعیت هشدار توسط ستاد مقابله با کرونا محدودیت تردد در آرامستان بهشت سکنیه (س) از بیست و دوم مهرماه اعمال شده و همچنین پس از اعلام تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، تعطیلی همه ایام هفته نیز ابلاغ و صرفا امور مربوط به کفن و دفن اموات با همراهی حداقلی افراد خانواده انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار