استاندار البرز:
نماینده عالی دولت در استان البرز از تمدید محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر از ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه خبر داد و گفت: بدون شک همراهی مردم برای رعایت محدودیت ها، دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا موثر و لازم است.
کد خبر: ۹۱۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ 29 October 2020

جزییات اعمال محدودیت ها در البرز از ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه

به گزارش «تابناک البرز» شهبازی با بیان اینکه اکنون کادر بهداشت و درمان البرز مجاهدانه در خط مقدم مقابله با کرونا ایستاده اند،گفت: پس از ماه ها تلاش طاقت فرسا در مبارزه با این ویروس منحوس متاسفانه تعداد زیادی از پزشکان و پرستاران عزیز کشورمان را از دست دادیم ولی روند خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این روزها شاهد تعدد ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا هستیم و البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد از این ناگزیر به تمدید محدودیت ها هستیم.

شهبازی گفت: نگران سلامت مردم استان هستیم از این رو روند اعمال محدودیت ها، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این خصوص به جد نظارت می شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ماسک الزامی است، افزود: خوشبختانه بلحاظ تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد و واحد‌های فعال البرز علاوه بر نیاز استان به تامین نیاز سایر استان ها نیز پرداخته اند.

استاندار البرز اضافه کرد: تمامی بیمارستان های البرز همراه با نقاهتگاه هایی که پیش بینی شده، آماده پذیرش بیماران هستند.
محدودیت های یک هفته ای در البرز شامل:
غیرحضوری - دانشگاه ها ،مدارس ، مدارس شبانه روزی ، حوزه های علمیه ، آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، زبانسراها ، و سایر آموزشگاه ها (کلا بصورت غیر حضوری برگزار گردد)
تعطیل - استخرهای سرپوشیده
- سینما ، تئاتر و مراکز مشابه
- موزه و باغ موزه ها
- تالارهای پذیرایی
- آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی
- مساجد و مصلاها
- کتابخانه ها
- باشگاه های ورزشی ورزشهای پربرخورد از جمله کشتی ، کاراته و جودو و موارد مشابه
- کافه ، قهوه خانه و چایخانه ها
- باغ وحش و شهربازی
- مراکز تفریحی آبی ، استخرهای سرپوشیده ، باشگاه های بدنسازی
- عدم برگزاری نماز جمعه
- عدم برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی و همایش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار