فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از کارمندان شهرداری کرج که با سوء استفاده از جایگاه شغلی اش ۷ میلیارد ریال از اموال بیت المال را اختلاس کرده بود، توسط پلیس اقتصادی البرز دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 29 October 2020

رسوایی در شهرداری کرج/ ماجرای اختلاس میلیاردی فاش شد

به گزارش «تابناک البرز» سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اختلاس قسمت قابل توجهی از عوارض شهرداری که در هنگام تعویض پلاک از مراجعه کنندگان دریافت می شود، بررسی موضوع در دستورکار پلیس اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با بررسی بیش از ۲ هزار قبض پرداخت عوارض و انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند قسمتی از وجوه پرداختی توسط شهروندان به حساب یکی از کارمندان واحد شهرداری کرج واریز شده که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس اقتصادی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی ماموران متهم به صراحت اعلام کرد که با ارائه شماره حساب شخصی خودش به یکی از دفاتر پیشخوان دولت، ۷ میلیارد ریال از عوارض پرداختی شهروندان به حساب او واریز شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که متهم پس از انتقال به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه تعرض و دست درازی به اموال بیت المال به شدت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار