مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: در چند روز اخیر شاهد آلودگی هوا و اعلام هشدار زرد در استان البرز بودیم که طبق گزارش نقشه‌های هواشناسی ورود موج ناپایدار به استان این آلودگی کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ 04 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند درباره وضعیت هوای استان البرز اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد آلودگی هوا در سطح استان البرز بودیم که هشدار زرد نیز از سوی هواشناسی استان صادر شد.

وی با بیان اینکه هشدار زرد بیانگر ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس است، افزود: در این ایام تأکید بر محدودیت در تردد برای کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری قلبی و ریوی شد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز در خصوص وضعیت آلودگی هوا روز گذشته در استان البرز گفت: طبق گزارش اعلام شده از سوی اداره محیط زیست استان البرز در 5 ایستگاه پایش آلودگی استان، شاخص هوا در فردیس 147، ساوجبلاغ 110، فرهنگسرای کرج 107، مترو کرج 154 و نظر آباد نیز 119 بوده است.

بهاروند با اشاره به ورود موج ناپایدار به استان البرز، تصریح کرد: از شب گذشته موج ناپایدار وارد استان البرز شد که سبب تضعیف لایه وارون، کاهش آلایندگی‌ها و به تدریج بهبود کیفیت هوا می‌شود.

وی درباره وضعیت هوا در 5 روز آینده گفت: تا اواسط هفته آینده دمای هوای استان در کمینه به 9 درجه و بیشینه به 18 درجه می‌رسد و همچنین احتمال بارندگی در ارتفاعات استان نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار