معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با تاکید بر اهمیت افزایش نظارت بر بازار در البرز گفت: این نظارت‌ها شامل این است که کالاها احتکار نشود و اقلام و مایحتاج مردم در معرض دید مصرف کننده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 10 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» جهانگیر شاهمرادی ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها بر بازار استان البرز گفت: با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و مصادیق آن از سوی واحدهای صنفی متخلف در استان برخورد می شود.

شاهمرادی گفت: در خصوص موضوعاتی که این روزها در بحث بازار و قیمت انواع کالاها و اقلام مطرح است، چند نکته نیاز به توجه ویژه دارد که در جلسه امروز با حضور مدیران صمت استان، مسئولان اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی و پلیس امنیت به آن پرداختیم.

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه گران فروشی، کم فروشی، احتکار و مصادیق آن در استان برخورد شدید خواهد شد، افزود: موضوع مهم در بحث نظارت بر بازار و اعمال کنترل های لازم این است که رسیدگی های مربوطه توسط اتاق اصناف و اتحادیه های زیرمجموعه آن صورت گیرد و امر خودنظارتی و خودکنترلی در مراکز صنفی نهادینه شود.

به گفته شاهمرادی با توجه به اعلام آمادگی بسیج قطعاً از ظرفیت بسیج بهره گیری خواهد شد تا با همکاری این نهاد مقدس و انقلابی، کنترل های لازم‌ بر بازار استان البرز اعمال شود.

وی عنوان کرد: درجلسه مرتبط با نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی البرز، مصوب شد که از امروز اثرات نظارت شدید بر بازار استان البرز مشهود و ملموس باشد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار البرز ضمن اشاره به ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا از سوی اصناف و بازاریان به ویژه در شرایط کنونی که شیوع بیماری در کشور بیشتر شده، افزود: رعایت کامل این موارد از سوی واحدهای صنفی ضروری بوده و در این باب هیچگونه اهمالی پذیرفته نمی شود.

وی اشاره کرد: اگر نیازی به تعطیلی واحدهای صنفی البرز باشد تا زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم این مهم توسط اتحادیه ها و اتاق اصناف پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار