معاون استاندار و فرمانده قرارگاه مقابله با کرونای البرز با ابراز رضایت از اولین روز اجرای محدودیت‌ها در روز گذشته،گفت: با توجه به وجود ۷۰ هزار واحد صنفی و گستردگی کار، نتیجه اعمال محدودیت‌ها در روز اول خوب بود.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 11 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» نور محمد فردی با اشاره به آغاز محدودیت‌ها در ۲۵ استان کشور در خصوص مشاغل گروه دو، سه و چهار به مدت یک ماه از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذر که از دیروز اجرایی شده است، گفت: هدف از اعمال محدودیت‌های بیشتر، کنترل بیماری کرونا است.

وی ادامه داد:  اگر چه وضعیت بیماری در البرز ثابت است اما همچنان در وضعیت قرمز هستیم و همه از جمله مردم و مسئولان، باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای محدودیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با کرج، اعمال محدودیت‌ها در فردیس نیز صورت می گیرد، اظهار کرد: اعمال محدودیت‌ها در ۲۵ مرکز استان و شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمله فردیس اجرا و محدودیت ۵۰ درصدی استفاده از کارکنان نیز در کرج و فردیس  اعمال می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه ۵۰ اکیپ مختلف بر اجرای محدودیت‌ها کنترل و نظارت دارند؛ بیان کرد: تشدید نظارت با حضور  بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها صورت می‌گیرد و انتظار داریم مردم همچون موج اول و دوم کرونا همراهی کنند؛ چرا که در صورت عدم همکاری واحدهای صنفی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار