معاون استاندار البرز:
نورمحمد فردی با اشاره به وظایف قراگاه‌های استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: وظیفه این قرارگاه پیگیری مصوباتی از ستاد ملی یا استانی کرونا است که یا اجرایی نشده اند یا در اجرای آنها ضعف وجود داشته است.
کد خبر: ۹۱۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 14 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز همچنین به نظارت بر اجرای محدودیت جدید برای فعالیت صنوف رده دو و سه و چهار اشاره کرد و گفت: فعالیت این صنوف بعد از ساعت ۱۸ مجاز نیست و در صورت مشاهده اقدامات قانونی لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵ اکیپ نظارتی در فردیس و ۸۵ اکیپ هم در کرج فعالیت دارند تا این مصوبه به خوبی اجرایی شود.

این مسئول اضافه کرد: طبق بازرسی‌های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنفی ای که مشمول این محدودیت‌های جدید شده‌اند، مصوبه ابلاغ شده را اجرایی می‌کنند.

فردی با اشاره به پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا به ستاد ملی کشور ارائه شده، افزود: با توجه به اینکه برای اعمال محدودیت‌ها تهران و کرج با هم دیده می‌شود، اگر تهران تعطیل شود البرز هم تعطیل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در البرز گفت: اگر مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند و تعداد تلفات افزایش یابد چاره‌ای جز اعمال محدودیت‌های سختگیرانه‌تر نداریم چون جان مردم از همه چیز مهمتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار