سخنگوی ستاد کرونا در البرز گفت: هر چند بخشی زیادی از جامعه در حال حاضر در زمان خروج از منزل از ماسک استفاده می‌کنند ولی هنوز عده‌ای اصل را رعایت نمی‌کنند که این امر جان خودشان و دیگران را به خطر می‌اندازند.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 16 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا سلیمانی با اشاره به اینکه جزئیات طرح جامع مدیریت کرونا به زودی اعلام می‌شود، اظهار کرد: در این طرح،  استان‌ها و شهرهای مختلف مثل گذشته در سه رنگ زرد، نارنجی و قرمز تقسیم بندی می‌شوند.

وی ادامه داد: این تقسیم بندی بر مبنای جمعیت شهرها، میزان شیوع کرونا و تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

وی توضیح داد: طرح جامع مدیریت کرونا از اول آذرماه آغاز و تا پایان دوره کرونا اجرایی خواهد شد.

سلیمانی اضافه کرد: بر مبنای طرح جامع، وضعیت شهرهای مختلف رصد می‌شود و با توجه به شرایط دستورالعمل دو هفته ای اجرایی خواهد شد و بعد از دو هفته رصد مجدد انجام می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: برای کنترل کرونا و کاهش محدودیت‌های اعمال شده چاره‌ای از رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت بهداشت دست وجود ندارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه باید به جایی برسیم که همه مردم از ماسک استفاده کنند، گفت: اگر بیش از ۹۰ درصد مردم از ماسک استفاده کنند می‌توان به کنترل ویروس کرونا امید داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار