رییس پارک علم و فناوری البرز اعلام کرد که شمار شرکت های دانش بنیان این استان با اضافه شدن ۴۲ شرکت جدیددر سال جاری به ۲۴۰ واحد رسید.
کد خبر: ۹۱۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 17 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» مهدی عباسی گفت: این شرکت ها در زمینه های مختلف از جمله برق و الکترونیک ، ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی ، صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: ۱۷ مرکز علمی و تحقیقاتی در مجموعه پارک علم و فناوری البرز فعال بوده که بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در این مراکز مشغول به کار هستند.

عباسی گفت: دستاوردهای علمی و فناوری جهاد دانشگاهی در سه پژوهشکده برق، صنایع شیمی و شیمیایی، گیاهان دارویی برای هر بازدید کننده علاقه مند و صاحب ایده می تواند مفید و موثر باشد.

وی اظهارداشت: همچنین با راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری البرز و حمایت های برخی دستگاه های ملی بستر مناسبی برای حمایت از فناوران، پژوهشگران و همه دست اندرکاران اکو سیستم نو آوری و کار آفرینی فراهم شده است.

عباسی یاد آورشد: مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز باحدود ۹۰ هکتار وسعت ، دارا بودن مراکز متعدد تخصصی، فنی و علمی و فناوری و همچنین تعداد قابل توجهی شرکت دانش بنیان ظرفیت لازم را برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری و صنعتی دارد.

رییس پارک علم و فناوری البرز تاکید کرد: اکنون با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه، شرایط برای فعالیت های هرچه بیشتر فناوری و رهایی از وابستگی به نفت فراهم شده است.
استان البرز با برخورداری از سه هزار و۵۰۰ واحدتولیدی و صنعتی یکی از قطب های صنعتی و دانش بنیان کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار