نورمحمد فردی با اشاره به جزئیات اعلام شده در خصوص طرح جامع مقابله با کرونا اظهار کرد: بر اساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا، استان‌ها و مناطق مختلف کشور به سه سطح قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی شده اند.
کد خبر: ۹۱۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 17 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز با اشاره به اینکه طرح جامع مقابله با کرونا تا پایان شیوع این ویروس اجرایی می‌شود، گفت: در این طرح محدودیت‌ها هر دو هفته با توجه به وضعیت مناطق مختلف تغییر می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: هنوز رنگ بندی شهرهای البرز ابلاغ نشده و تا پیش از ظهر مشخص می‌شود چه محدودیتی در شهرهای استان اجرایی خواهد شد.

فردی ادامه داد: در شهرهای رنگ قرمز تمام صنوف به جز صنوف دسته یک یعنی بانک‌ها، داروخانه‌ها، قصابی، سوپرمارکت و ... تعطیل خواهد بود.

وی تصریح کرد: خروج و ورود خودرو به مناطق قرمز یک میلیون تومان و در مناطق نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

این مسئول تاکید کرد: تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح هم در مناطق قرمز ممنوع است.

فردی با اشاره به چگونگی حضور کارمندان در مدت زمان اجرای طرح جامع در ادارات گفت: در مناطق قرمز حداکثر یک سوم کارمندان، در مناطق نارنجی حداکثر نیمی از کارکنان و در مناطق زرد نیز دو سوم کارمندها در محل کار حاضر می شوند.

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز گفت: شرکت‌ها و کارخانجات نیز تا پایان اجرای طرح جامع مقابله با کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار