دادگاه کیفری یک استان تهران با صدور قرار بازداشت دو جوان که اقدام به آدم ربایی، تجاوز و اخاذی از دختر جوان کرده بودند موافقت کرد.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 17 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» رسیدگی به این پرونده از تابستان امسال به دنبال شکایت دختر ۲۹ ساله ای به نام لیلا آغاز شد. وی که هراسان بود به پلیس آگاهی رفت و از دو پسر پژو سوار که وی را آزار داده بودند شکایت کرد.

لیلا در تشریح جزئیات ماجرا گفت: مدتی قبل در عظیمیه کرج منتظر تاکسی ایستاده بودم که یک پژو ۲۰۶ که دو سرنشین داشت مقابل پایم ایستاد.

راننده جوان که امید نام داشت به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد بدی ندارد. او از من خواست تا سوار ماشین شوم اما قبول نکردم .به همین خاطر او شماره تلفنش را به من داد تا با او در فرصتی مناسب تماس بگیرم.

آزار شیطانی دختر جوان در خانه

وی ادامه داد: چند روز بعد من با پسر جوان تماس گرفتم و با او قرار ملاقات گذاشتم. اما وقتی سر قرار رفتم امید همراه دوستش پویا آمده بود. من سوار پژو ۲۰۶ آنها شدم تا برای تفریح به یک کافی شاپ برویم .اما آنها مرا به خانه ای در تهران بردند و بدون توجه به التماس هایم مرا آزارم دادند و زندگی ام را سیاه کردند.

به دنبال این شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آثار کبودی و ضرب و جرح روی بدن وی را تایید کردند اما نتوانستند درباره آزار شیطانی اظهار نظر کنند. لیلا هم چنین مدارکی را ارائه داد که نشان می‌داد دو پسر شیطان صفت بی رحمانه وی را آزار داده اند.

پشت پرده آزار و اذیت لیلا دختر جوان  در تهران

بدین ترتیب امید و پویا ردیابی و بازداشت شدند اما جرمشان را انکار کردند.

امید گفت: من و دوستم در خیابان می چرخیدیم که با لیلا روبرو شدیم .من به او علاقه مند شدم و او پیشنهاد دوستی دادم. من می خواستم پس از مدتی آشنایی با او ازدواج کنم. به همین خاطر با او قرار ملاقات گذاشتم اما وقتی لیلا سرقرار آمد گفت نمی تواند با من رابطه دوستانه داشته باشد. او گفت اگر با او رابطه برقرار کنیم باید نفر ی چهارصد هزار تومان بپردازیم اما ما قبول نکردیم.

این متهم ادامه داد: ما به زور او را آزار ندادیم واو به دروغ چنین شکایتی را علیه ما مطرح کرده است. پویا نیز حرفهای همدستش را تایید کرد.

اما لیلا که از شنیدن اظهارات دو متهم شوکه شده بود گفت :بررسی سوابق خانوادگی من نشان می دهد در خانواده آبرومندی بزرگ شده‌ام و در این سال‌ها با آبرو زندگی کرده‌ام. دو شیطان برای تبرئه خودشان چنین دروغ هایی را مطرح کرده اند.

پرونده جنایت سیاه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا دو متهم از خود دفاع کنند. این در حالی است که دختر جوان برای آنها اشد مجازات خواسته است.

برچسب ها: آدم ربایی ، تجاوز ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار