مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: بسیج نهادی مردمی، خدمتگزار ، منشا حرکت های جهادی و کانون ایثارگری در کشوراست که در تمامی اقشار و صنوفق مختل مردم بروزو ظهور کرده است.
کد خبر: ۹۱۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 19 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان در آستانه آغاز هفته بسیج با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج به‌تمامی بسیجیان سلحشور و جان‌برکف انقلاب اسلامی گفت: فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج یکی از مهم‌ترین تصمیمات استراتژیک نظام بود که سازمانی مردمی، پرافتخار و حماسه‌ساز را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورد. بسیج همواره بازوی توانمندی برای انقلاب بوده و خواهد بود.

وی افزود: جوانان باایمان و پرشور این آب‌وخاک از ابتدای تأسیس این نهاد مردمی با تمام وجود و با رشادت‌های وصف‌ناشدنی در تمامی عرصه‌ها ازجمله دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل دشمنان نظام و انقلاب و استکبار جهانی با فدا نمودن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد ایستادگی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: بسیج نهادی مردمی، خدمتگزار، منشأ حرکت‌های جهادی و کانون ایثارگری در کشوراست که در تمامی اقشار و صنوف مختل مردم بروز و ظهور کرده است.

رستمیان بسیاری از موفقیت‌های کشور را مرهون تلاش‌های بسیجیان دانست و افزود: در ادوار مختلف تاریخ کشور هرکجا انقلاب نیاز به کمک و حمایت داشت بسیجیان دلاور بافرمان ولی‌فقیه خود و اخلاص بی‌نظیر خود بدون هیچ چشم‌داشتی در صحنه حاضر و به‌نظام و کشور خدمت کردند. بزرگداشت هفته بسیج یعنی بزرگداشت ارزش‌های والای انقلاب امروز تمامی اقشار جامعه باید نسبت به بزرگداشت این هفته اهتمام داشته باشند.
برگزاری برنامه های هفته بسیج با محوریت ترویجی و به صورت مجازی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برنامه هفته بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته بسیج امسال به علت شیوع کرونا عمدتا به صورت ترویجی و مجازی و محدود برنامه های حضوری در فضای باز و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد
گلباران گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب
وی در ادامه با اشاره به گلباران گلزار شهدا به عنوان اولین برنامه هفته بسیج گفت: بسیجیان سلحشور در کنار کارکنان بنیاد با حضور در گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شهیدان والامقام باردیگر با ارمانهای انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: حضور در گلزار شهدا سبب خواهد شد تا بدانیم مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ آرمان‌های انقلاب باید راه این کبوتران خونین بال را ادامه دهیم.
تجلیل از بسیجیان نمونه به‌صورت ویدئوکنفرانس
رستمیان در ادامه تصریح کرد: تجلیل از بسیجیان تلاشگر و نمونه یکی دیگر از برنامه‌های این اداره کل در هفته بسیج است که همزمان با سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، تبلیغات محیطی، کوه‌پیمایی بسیجیان و دعوت از بسیجیان جهت اهدای خون برای نیازمندان از دیگر برنامه‌ای این بنیاد و بسیج بنیاد البرز برای هفته بسیج خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار