دبیر ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز گفت: احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها با ورود سامانه بارشی به استان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 21 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمد رضا فلاح نژاد با بیان این مطلب گفت: آخرین الگوهای پیش بینی حاکی از تقویت سامانه بارشی است که از روز گذشته وارد استان البرز شده است و پیامد آن رگبار شدید، رعد و برق ، باران ، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات رگبار برف و باران ، رعد و برق تا صبح یکشنبه دوم آذر خواهد بود.

وی افزود: کاهش میدان دید، اختلال در تردد و آبگرفتگی معابرشهری، ریزش سنگ، رانش کوه در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و سیلابی شدن رودخانه ها از اثرات این بارش هاست.

فلاح نژاد از مردم خواست از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها به دلیل بارش لحظه ای و شدید و اسکان در دامنه کوه ها به دلیل ریزش سنگ و رانش کوه پرهیز کنند.

رییس پلیس راه استان نیز گفت: با توچه به آغاز بارش برف و باران از شب گذشته در نقاط مختلف استان ، تمام محورهای ارتباطی لغزنده است و به رانندگان توصیه می شود ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از سبقت غیرمجاز ، پرهیز کنند.

سرهنگ گودرزی افزود با توحه به بارش برف در نقاط کوهستانی ، رانندگان زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته باشند.

 بارش باران از شب گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شده و بارش در ارتفاعات به صورت برف است ، از نیمه شب گذشته راهداران اقدام به پاکسازی و نمک پاشی محورهای کوهستانی از جمله گردنه طالقان و ارتفاعات جاده کرج _ چالوس کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار