رئیس پلیس راه البرز با اشاره به اینکه امروز (یکم آذرماه) اولین روز اجرای دو هفته‌ای طرح جامع مقابله با کرونا است، اظهار کرد: طی این دو هفته خروج خودروهای بومی از البرز و ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع است.
کد خبر: ۹۱۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 21 November 2020

افراد ساکن البرز با پلاک خودروی غیربومی جریمه می شوند؟

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رضا گودرزی گفت: ممکن است برخی پلاک خودرویشان غیربومی باشد ولی در البرز سکونت داشته باشند که در این صورت باید اسناد و ادله کافی از جمله بیمه نامه خودرو و یا قولنامه منزل خود را به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم ارائه دهند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر جریمه برای این خودروها توسط دوربین‌های ثبت تخلف اعمال شود، چه باید کرد، گفت: این افراد می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم مبنی بر سکونت در کرج به پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه و پس از ارائه ادله کافی نسبت به جریمه اعمال شده اعتراض کنند تا  خلافی خودرو اصلاح شود.

سرهنگ گودرزی در پاسخ به اینکه آیا تردد خودروها بین تهران و کرج هم ممنوع است، افزود: در این طرح تهران و کرج به صورت یکپارچه دیده شده و تردد خودروهای کرج در تهران و برعکس مانعی ندارد.

این مسئول در خصوص تعیین تکلیف خودروهای باربری، مسافربری و اتوبوس‌های بین شهری توضیح داد: طبق مجوزهای صادر شده تردد این خودروها بلامانع است و جریمه ای برای آنها صادر نمی‌شود.

رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: در دو هفته اول طرح جامع مقابله با کرونا، پلاک شهرهای قرمز اجازه خروج از شهر را ندارند و اجازه ورود به سایر شهرها نیز به آنها داده نمی‌شود. اگر به هر طریقی این خودروها وارد جاده‌ها شوند و در جاده‌ها مشاهده شوند شهرهای قرمز یک‌میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی گفت: محدودیت‌های اعمال شده در طرح جامع مقابله با کرونا هر دو هفته بازنگری می‌شود و با توجه به وضعیت وضعیت استان‌ها( قرمز، نارنجی و زرد) محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار