نخستین نمایشگاه مجازی تجارت الکترونیک، امنیت شبکه و ایجاد کار و کسب الکترونیکی در هنرستان دخترانه حضرت زهرا (س) استان البرز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 22 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» این نمایشگاه مجازی به همت هنرجویان هنرستان حضرت زهرا (س) درآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در بسترشاد برای بهره مندی دانش آموزان استان البرز دایر شده است.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج اظهار داشت: این نمایشگاه حاصل تلاش گروهی از هنرجویان پایه دوازدهم هنرستان فنی حرفه ای حضرت زهرا (س) در این ناحیه است.

مراد مالمیر هدف از برپایی این نمایشگاه را تقویت روحیه کارتیمی، ایده پردازی، رشد وگسترش ذهنی موضوع کسب و کار،استفاده از خلاقیت، نوآوری و پژوهش محوری دربین دانش آموزان از جمله هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کار دانش ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مجازی تجارت الکترونیک،حاصل کارگروهی ۱۵ هنرجوی پویا، خلاق، با انرژی و خوش فکر می باشدکه با راهنمایی هنرآموز خود به نام فرزانه کشاورز ارشدی به مدت ۲ ماه توانستند،این فعالیت فرهنگی–آموزشی درسالی که به نام رونق تولید نامگذاری شده را خلق کنند.

 ایده این نمایشگاه، هنگام تدریس پودمان ایجاد کسب و کارالکترونیکی درفضای مجازی کلاس درس معلم بر بستر مطالب درسی شکل گرفته است.

 هنرجویان برای برپایی این نمایشگاه از هر مطلب درسی به بهترین شکل با بهره گیری از المان های کسب و کاربا رویکردی خلاقانه استفاده کرده اند.

مالمیر  بررسی آثارتولیدی، ارائه گزارش، چیدمان هنرمندانه و فنی تکه های پازل نمایشگاه را از دیگر ویژگی های مهم این نمایشگاه مجازی برشمرد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهار کرج عنوان کرد: کلیپ، جدول بوم کسب و کار، نقشه سفر مشتری، وبلاگ، فیلم آموزشی هر کسب و کار، کنفرانس مجازی، عکس،پی دی اف و گراف از جمله این مجموعه فاخر را درقالب نمایشگاه مجازی الکترونیک تشکیل می دهد.

وی تاکید کرد: علاقه مندان برای بازدید ازاین نمایشگاه مجازی می توانند به شبکه شاد درکانال آموزش متوسطه مراجعه کنند.

استان البرز ۵۰۰ هزار نفر دانش آموز دارد که نیمی ازآن در مدارس متوسطه تحصیل می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار