دبیر ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران استان البرز گفت: فعالیت سامانه بارشی اخیر هیچ‌گونه حادثه‌ای برای استان البرز نداشته است.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 22 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا فلاح نژاد درباره فعالیت سامانه بارشی در استان البرز اظهار داشت: با آغاز فعالیت این سامانه بارشی هشدار نارنجی صادر و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های مربوطه و شهروندان داده شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های امدادرسان از ابتدای فعالیت این سامانه به حالت آماده‌باش در آمدند، افزود: همچنین با بارش برف دستگاه‌های راهداری در راستای برف‌روبی و بازگشایی جاده فعالیت کردند.

دبیر ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران استان البرز با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه بارشی از جمعه شد آغاز شده، بیان کرد: علیرغم اینکه اعلام شد فعالیت این سامانه تا صبح یکشنبه ادامه دارد، پیش بینی می‌شود تا چند روز بارش پراکنده را در استان شاهد باشیم.

فلاح نژاد با عنوان اینکه حادثه جدی ناشی از این‌بارندگی‌ها در استان البرز گزارش نشده است، تصریح کرد: در برخی نقاط استان شاهد آبگرفتگی معابر بودیم.

وی با عنوان اینکه این ستاد در طول سال حوادث قابل پیش بینی را شناسایی و فعالیت برای کاهش نقاط حادثه خیز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این کار با همکاری دستگاه‌های زیر مجموع این ستاد صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران استان البرز با اشاره به اینکه توصیه‌ها مورد نیاز به افرادی که در فصل زمستان قصد تردد در جاده‌ها را دارند انجام شده است، گفت: افراد حتما زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی به همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار