رئیس شورای اطلاع رسانی استان البرز با تاکید بر اینکه در صورت عدم توفیق طرح دو هفته ای ستاد ملی کرونا شمار جانباختگان افزایش می یابد،گفت: در صورت عدم توفیق این طرح، محدودیت های دو هفته ای کرونا تشدید و تمدید می شود.
کد خبر: ۹۱۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 23 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» نورمحمد فردی با بیان این مطلب در جلسه شورای اطلاع رسانی استان ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج اظهار داشت: متاسفانه با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا ناچار به انتخاب میان گزینه بد و بدتر هستیم در این راستا از تمامی هم استانی های عزیز درخواست می شود با رعایت جدی دستور العمل های بهداشتی و لزوم ماندن در خانه، مسئولان را در کنترل این بیماری یاری دهند.

وی با اشاره به ارائه آماری از مبتلایان به این بیماری افزود: از ابتدای شروع این بیماری در استان تاکنون دو هزار و 170 نفر به این بیماری مبتلا شده اند که از این میزان یک هزار و 170 نفر مربوط به دو ماه اخیر و نشان از سنگین بودن موج سوم این بیماری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز خاطر نشان کرد: لزوم استفاده از ماسک در کنار رعایت سایر مکمل ها از جمله رعایت فاصله اجتماعی امری ضروری است که باید بیش از پیش مورد توجه و دقت نظر مردم قرار گیرد.

این مسئول یادآور شد: متاسفانه به دلیل شرایط نامطلوب در مواجه با این بیماری باید این نکته را مدنظر داشت که در حال حاضر تمامی تخت های بیمارستان های استان درگیر این موضوع هستند و امکانات بسیار محدود است. در این شرایط چاره ای جز اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها وجود ندارد.

فردی ضمن قدردانی از اصناف و اصحاب رسانه در رعایت مصوبات ستاد کرونا و اطلاع رسانی مناسب به مردم تصریح کرد: تولید محتوای مناسب برای اقناع و مشارکت افکار عمومی در شرایط حساس کشور ضرورتی است که می تواند با توجه به تاثیرگذاری فضای مجازی و در دسترس بودن آن برای مردم در سرعت بخشی به مقوله آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم مثمرثمر واقع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار