امام جمعه فردیس بیان کرد: ریختن خون‌های پاک نخبگان و چهره‌های برجسته، خط سرخ انقلاب را رنگین‌تر و دشمنان نظام اسلامی ایران را به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 29 November 2020

دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی با اشاره به اینکه حرکات ناجوانمردانه دشمنان در به شهادت‌ رساندن چهره‌های شاخص و خدمتگزار نشئت گرفته از زبونی و استیصال آنهاست، اظهار کرد: به‌طور قطع این حرکات ددمنشانه مسیر انقلاب را متوقف نخواهد کرد و این مسیر با انگیزه بیشتری تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران واهمه دارد به همین دلیل دست به ترور می‌زند، افزود: ریختن خون‌های پاک نخبگان و چهره‌های برجسته، خط سرخ انقلاب را رنگین‌تر و دشمنان نظام اسلامی ایران را به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد.

این مسئول تأکید کرد: انقلاب ما ۴۰ ‌سال است که این توطئه‌ها، تحریم‌ها و ترورها را تاب آورده و دشمنان بدانند که این اقدامات ذره‌ای در عزم و اراده ملت ایران برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب خلل ایجاد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه منطق جهان استکبار شرارت، جنایت، خشونت و تحریف است، اظهار کرد: ترور جنایتکارانه شهید فخری‌زاده، نیز نشان از خباثت دشمنان دارد و نشئت گرفته از خوی پلید آنهاست.

امام جمعه فردیس یادآور شد: این ترور نیز مانند دیگر ترورهای شخصیت‌های ارزشمند کشور اسلامی ایران، برهان و دلیل روشنی بر تروریسم دولتی آمریکا و رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی و وابستگان آن و مظلومیت و قربانی‌ شدن ایران اسلامی و انقلابی و شخصیت‌های مؤثر و سرمایه‌های ارزشمند این کشور است.

ایمانی ادامه داد: همان‌گونه دشمنان نظام با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی زبون‌تر و ذلیل‌تر شدند، با ترور شهید فخری‌زاده نیز راه به جایی نخواهد برد و اطمینان داشته باشند که عزم و اراده ملت ایران در مسیر استکبارستیزی قوی‌تر خواهد شد.

وی تأکید کرد: گرچه شهید فخری‌زاده امروز در میان ما نیست اما او شاگردانی را پرورش داده که هر کدام هزاران شهید فخری‌زاده در دامان این مرز و بوم پرورش خواهند داد و مسیر انقلاب اسلامی و شهدای هسته‌ای را با اقتدار می‌پیمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار