رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: علم و دانشی که موجب شده تا صنعت هسته ای و موشکی ایران در مدار خودباوری و شکوفایی قرار بگیرد، ترور و تحریم شدنی نیست و جهاد علمی دانشمندان و متخصصین کشورمان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ 29 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» اکبر سلیم‌نژاد با محکومیت ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: مردم ایران از بدو انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلفی از جانب دشمنان و بدخواهان نظام بوده‌اند که ترور و تحریم و جنگ‌افروزی و تفرقه‌افکنی‌ها با هدف به زانو درآوردن مقاومت ملت در دستور کار آنها قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این اقدامات پلید موجب افزایش اتحاد و همدلی دولت و ملت در برابر دشمنان خارجی شده و ما را به درستی مسیری که در آن قرار داریم، مصمم‌تر می‌سازد، جنس انتقاد مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی متفاوت از آن چیزی است که عده‌ای خواب‌زده تصور می‌کنند، امنیت و استقلال کشور خط قرمز هر ایرانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود در راستای پاسداشت از مجاهدت‌های علمی و انقلابی شهید معظم محسن فخری‌زاده، نام پرآوازه وی بر پیشانی یکی از پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح کلان‌شهر کرج بنشیند تا نسل‌های آینده با بر زبان آوردن نام و یاد شهدای هسته‌ای بدانند که کشور در راه صیانت از موجودیت و استقلال خویش چه قهرمانان و گنجینه‌های ارزشمندی را تقدیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این‌جانب شهادت مظلومانه دانشمند برجسته شهید محسن فخری زاده را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، بیت شهید فخری زاده و ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و باور دارم خون پاک این شهید راه و رسم عزت‌آفرینی، مقاومت و ظلم‌ستیزی را پررونق‌تر از گذشته خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار