عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج گفت: دولت برخلاف شرایط اقتصادی کشور در خصوص توسعه راه های استان همراهی ویژه ای داشته و مسوولان مربوطه به ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همراهی بسیار خوبی داشته اند.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 02 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» شهبازی گفت: امروز طبق پیگیری های صورت گرفته، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب اسناد خزانه فردا به بانک ابلاغ می شود و ماه بعد نیز ۲ هزار میلیارد ریال به پروژه کمربند شمالی کرج تخصیص خواهد یافت.
وی افزود: این پروژه با بیش از ۱۷ کیلومتر طول که توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج در سال های گذشته آغاز شده بود، در این دوره به جد پیگیری شد و همچنین در دولت توفیق یافتیم توجه دولت را به این سو معطوف کرده و اعتبارات دولتی را نیز برای این امر جذب کنیم.
استاندار البرز اظهار داشت: پیشرفت کار در این پروژه قابل قبول است و طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد که تا پایان سال به صورت قطعی به پایان برسد.
وی یادآور شد: برخی گرفتاری های مالی باعث شد که روند امور آن طور که انتظار می رفت، دنبال نشود ولی همچنان طبق تعهد پیمانکار امید است تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه و تا پایان دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری کامل از پروژه باشیم.
شهبازی افزود: امید است با بسیج امکانات در استان این مطالبه جدی مردم به ثمر برسد چراکه شورای اسلامی و شهرداری  کرج نیز طبق انتظاری که می رفت، در این دوره با پرهیز از اقدامات شعاری و تبلیغاتی به پروژه های عام المنفعه پرداختند.

پروژه کمربند شمالی توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار