سردار علی آزادی خبر داد:
فرمانده انتظامی استان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال در شهرستان سقز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ 07 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از خبرگزاری مهر کردستان، سردار علی آزادی بیان کرد:مأموران پلیس شهرستان سقز هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان، اتوبوس حامل محموله کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی اتوبوس حامل بار قاچاق با هماهنگی مرجع قضائی و با استفاده از روش های پلیسی، خودرو مورد نظر را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو بیش از ۲۹۷ قلم انواع لوازم و کالای خارجی قاچاق و فاقد مجوز شامل پوشاک، لوازم خانگی، انواع گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی و اقلام ممنوعه دیگر کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان اعلام کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این تعداد لوازم و کالای قاچاق کشف شده را بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار آزادی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر، خودرو حامل اقلام قاچاق به پارکینگ انتقال و پرونده به مرجع قضائی ارجاع شد.

کشف بیش از ۵ هزار عدد قرص غیر مجاز در بانه

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف ۵ هزار و ۷۰۰ عدد قرص غیر مجاز در شهرستان بانه خبر داد.

سردار آزادی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بانه با انجام اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری و خرید و فروش اقلام دارویی غیر مجاز در سطح شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا پس از هماهنگی با مرجع قضائی مأموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه قاچاقچیان قرص های غیر مجاز را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهمان بیش از ۵ هزار و۷۰۰ قرص غیر مجاز کشف کردند که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار