رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۵ میلیمتر بارندگی داشت که در بیشتر مناطق باران و در برخی روستاها و ارتفاعات به صورت برف بود.
کد خبر: ۹۲۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱ 07 December 2020

عباس ارغوانی افزود: مجموع بارندگی شهرستان در سال جاری ۳۸ میلیمتر است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۳۷ و یک دهم میلیمتر بود.

وی کمینه و بیشینه هوای شهر کاشان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب چهار و هشت درجه سانتیگراد بیان و اضافه کرد: آسمان این شهر اکنون با کاهش ابر همراه است.

رییس اداره هواشناسی کاشان ادامه داد: برخی جاده‌های این شهرستان اواخر امشب با مه‌آلودگی و کاهش دید و صبح فردا با یخ‌زدگی و لغزندگی روبه‌رو خواهد بود.

رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای کاشان نیز گفت: تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان باز است، اما ریزش برف در برخی ارتفاعات و گردنه‌ها رفت و آمد خودروها را کند کرده است.

محمد فرجی افزود: بارش پراکنده برف در محورهای کوهستانی کاشان ادامه دارد و راهداران در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.

وی بیان کرد: در پی بارش برف و باران در شهرستان کاشان، ۶ گروه راهداری متشکل از ۱۸ نفر در جاده‌های مشهد اردهال، برزک، کامو، قهرود، آزران و قمصر با ماشین‌های برف‌روب و نمک‌پاش مستقر شدند.

رییس اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کاشان به مردم توصیه کرد با پرهیز از رفت و آمد غیرضرور در جاده‌ها و حفظ آرامش خود هنگام رانندگی، با راهداران همکاری کنند.

وی همچنین از مردم خواست پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های کشور با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار