مدیر کل هواشناسی البرز با اشاره به اینکه افزایش آلودگی هوا از عصر امروز تا اواسط هفته جاری را در استان شاهد هستیم، در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شمالی شدن جریانات هوا و پایداری د سطوح میانی، مه آلودگی و رشد آلاینده ها دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 12 December 2020
به گزارش «تابناک البرز» آرش بهاروند احمدی به لزوم خودداری مردم از تردد در کلانشهر کرج به واسطه پایداری جو و سکون هوا اشاره کرد و گفت: توصیه ما این است که سالمندان، کودکان و بیماران قلبی – ریوی که جزء گروه های حساس هستند در خانه بمانند و از حضور در اماکن عمومی اجتناب کنند.
وی آسمان البرز را همراه با مه رقیق توام با افزایش آلاینده ها دانست و اظهار داشت: از عصر امروز رشد ابر را در استان شاهد خواهیم بود و فردا یکشنبه هوا صاف تا قسمتی ابری است، همچنین روز دوشنبه یخبندان صبحگاهی و سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری، همراه با مه رقیق در انتظار البرز است.
مدیر کل هواشناسی البرز با اشاره به اینکه از ابتدای مهر تا کنون البرز ۲۵ روز ناسالم را داشته است، تصریح کرد: میزان بارندگی های البرز از ابتدای مهر تا بیستم آذرماه جاری ۱۳۱.۵ میلی متر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵.۱ درصد و نسبت به بلند مدت ۳۸.۱ درصد افزایش دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار