سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی، تداوم بارش برف و باران در برخی استان و ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 12 December 2020

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا دوشنبه با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا در اکثر مناطق کشور، انتظار می‌رود بر غلظت آلاینده‌های جوی در کلان شهرها و شهرهای صنعتی به ویژه تهران، البرز، اراک و اصفهان افزوده شود.

امروز در خراسان رضوی و برخی مناطق خراسان شمالی بارش برف، مه آلودگی و در گیلان بارش پراکنده باران پیش بینی شده است. فردا جو آرام برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی شده و روز دوشنبه برای برخی مناطق آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سه شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت غرب، بارش برف و باران در غرب، شمال غرب و شمال کشور آغاز می‌شود. چهارشنبه بارش‌ها نیمه غربی را تحت تأثیر قرار می‌دهد که در جنوب غرب و جنوب به شکل رگبار، رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

از امروز تا دوشنبه هوای سرد در شمال شرق کشور ماندگار خواهد بود و در سایر مناطق کشور روند افزایش دما روی می‌دهد. همچنین امروز غرب دریای خزر، دوشنبه دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس مواج پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار