معاون استاندار و فرماندار شهرستان کرج از تداوم اجرای طرح ممنوعیت ترددها از شهرهای نارنجی کرج به سایر شهرها و استان‌ها خبر داد و گفت: کماکان انجام هرگونه سفر ممنوع است و در مبادی خروجی شهرها و استان‌ها ممنوعیت ترددها استمرار دارد.
کد خبر: ۹۲۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ 13 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا همچنان طرح ممنوعیت ترددها از شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد و انجام هرگونه سفر ممنوع است.

وی اضافه کرد: محدودیت‌ها در همه شهرهای کشور متناسب با وضعیت قرمز، نارنجی یا زرد هر شهرکه از سوی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی اعلام شده است، مجدانه اعمال خواهد شد.

 قاسم پور گفت: از ابتدای هفته آینده،کماکان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به شهرهای قرمز و نارنجی و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ شهرهای قرمز و نارنجی به سایرشهرها ممنوع است و سایرمحدودیت‌های پیش بینی شده درخصوصِ ترددها، منطبق برطرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها اعمال خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: مثل هفته‌های قبل، تردد شبانه خودروهای مشمول، از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد، درهمه شهرهای قرمز و نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر ممنوع است و در مورد متخلفین براساس تشخیص دوربین‌های پلیس، جریمه صادر و اعمال قانون می‌شود.

وی در پایان افزود: از مردم عزیز می‌خواهیم که از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار