اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 26 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 17 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 26 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 26  آذر بشرح زیر است:

سارق خودرو با 25 فقره سرقت در آمل دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسايي و دستگيري سارق حرفه ای خودرو با 25 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ " سید موسی حسینی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام این خبر، بیان داشت : با توجه به وقوع چندین فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی شهرستان آمل، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی صحنه های سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آمل موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای خودرو شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با شناسایی متهم به سرقت و هماهنگی قضائی، ماموران موفق شدند در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را که مدتی است از زندان آزاد شده دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اظهارات متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس از کشف 25 فقره سرقت در این ارتباط خبر داد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در همین خصوص 2 مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی از کشف خودروهای مسروقه خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شدند.&


--------------------------------------------------------


کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی با چک های بلامحل

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که با چک های بلامحل 2 میلیارد ریال از شهروندان قائمشهری کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی ارجاع پرنده ای قضائی به پاسگاه انتظامی مبنی بر خرید احشام با استفاده از چک بلامحل توسط فردی در قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی بالاتجن قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که با جلب اعتماد مردم منطقه، اقدام به خرید احشام آنان با ارائه چک های بلامحل می کرد، شناسایی کردند.

معاون اجتماعی مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش به دام انداختند.

سرهنگ ساداتی از شناسایی 10 نفر از مالباختمان در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و بیان داشت: متهم در بازجویی ها به کلاهبردار 2 میلیارد ریالی از مالباختمان با استفاده از چک های بلامحل اعتراف کرد.

ساداتی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد در انجام معاملات و هرگونه روابط تجاری، از قبول هرگونه چک و یا اوراق بهادار از افراد ناشناس خودداری کنند.


--------------------------------------------------------


کشف 7 فقره سرقت و دستگیری سارق در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 7 فقره سرقت خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ اکبری در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع و اماکن دولتی این شهرستان اعتراف کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگوه رفت و آمدهای افراد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


کشف 25 تن کـود شیمیـایــی تقلبی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 25 تن کودشیمیایـی تقلبی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "ذات ا... رضوانـی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام این خبر اظهار کرد: در پي کسب خبری مبني بر دپوي کودهاي شیمیایی تقلبي قاچاق در یکی از شهرک های صنعتي شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با هماهنگي قضائي پس از شناسایی محل دپوی کالای قاچاق ، ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران ادارات صمت و جهاد کشاورزي شهرستان از محل مربوطه بازديد کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 500 کيسه کود تقلبی قاچاق به میزان 25 تن از نوع سوپر فسفات خبر داد و افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کشفیات يک ميليارد ريال اعلام شد .

سرهنگ رضوانی، افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضائی معرفی و اموال مکشوفه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

رضوانی خاطر نشان کرد : مقابله با پديده شوم قاچاق نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعـه با نیروی انتظامـی است.


--------------------------------------------------------


باند سرقت کابل مخابرات در قائم شهر به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام باند سرقت سیم و کابل مخابرات با 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در این باره اظهار داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل مخابرات در شهرستان قائم شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 3 سارق و یک خریدار اموال سرقتی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 20 فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ خادمی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از قبيل درب و پنجره آهني و آلومينيومي و سيم مخابرات از متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان از عزم جدی پلیس با سارقان خبر داد و از مردم خواست: ضمن تقویت سیستم های حفاظتی و نصب قفل های ایمن و مستحکم ، هرگونه تردد افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خود را به شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------


دستگیری 4 سارق منزل و اماکن خصوصی در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرتانس تنکابن از دستگیری 4 سارق منزل و اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد صادق شاهنظری در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان رامسر به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا در آمد ماموران پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصریح کرد : متهمان در بازجویی به عمل آمده به 23 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ شاهنظری از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و با بیان این که پلیس به شدت با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


كشف 5 تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از توقيف یک خودروی حامل 5 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ " علی داداش تبار" در تشريح اين خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل خودروهاي عبوري به یک خودرو وانت نیسان حامل چوب مظنون شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود، افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 5 تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که متهم آن را از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر قانونی برداشت کرده بود، کشف کردند
سرهنگ داداش تبار، افزود: در این عملیات راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفی شد.
وی در خاتمه از عزم راسخ پليس براي برخورد با قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

باند سرقت تجهیزات مخابراتی در رامسر به دام افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از انهدام باند سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی با 36 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پي سرقت هاي متعدد کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي با همکاری ماموران کلانتری 11 کتالم و گشت رضویون موفق به شناسایی یک باند 7 نفره سرقت در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصريح کرد: در عملیاتی ضربتی متهمان و یک مالخر اموال سرقتی در این ارتباط دستگیرشدند و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 36 فقره سرقت در سطح شهرستان اقرار کردند.

سرهنگ قیصری از خسارت 12 میلیارد ریالی این افراد به تاسیسات مخابراتی برابر نظر کارشناسان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

قیصری در خاتمه با تاکید تعامل همه جانبه مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------------
کشف 6 تن تخم مرغ خارج از شبکه توزیع در سوادکوه شمالی
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 6 تن تخم مرغ خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حمیدرضا فرهودی" اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در حين كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتی به یک خودروی کامیون حامل تخم مرغ مشكوك شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 6 تن تخم مرغ فاقد مجوز حمل و توزیع كشف کردند.
فرمانده انتظامي سوادکوه شمالی با بیان اینکه در اين خصوص یک نفر دستگير شده است، گفت: كارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد كرده‌اند.
سرهنگ فرهودی، در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
--------------------------------------------------------

کشف یک تن مرغ فاسد در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از كشف و معدوم سازی یک تن مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ " حسن عنایتی گنجی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار داشت: برابر اخبار رسیده مبني بر توزیع مرغ فاسد در بین شهروندان، موضوع در دستور كار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وي، ادامه داد: طي هماهنگي انجام شده با مقام قضائي، ماموران با حضور نماينده دامپزشكي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل بالغ بر یک تن مرغ فاسد و غيربهداشتي کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطرنشان كرد: با هماهنگی قضایی مرغ های فاسد كشف شده معدوم و در این رابطه 3 نفر نیز دستگیر و موضوع در حال رسیدگی است .
--------------------------------------------------------

کشف 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان سیمرغ
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از کشف 10 فقره سرقت و دستگیری 3 سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل، باغات و اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند .
سرهنگ اسدی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با تقویت گشت های کنترلی و اقدامات عملیاتی متهمان را دستگیر کردند.
وی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل لوازم خانگی و ... در بازرسی ازمخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد در بازجویی ها تاکنون به 10 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در خاتمه با تاکید بر رعایت هشدار های انتظامی و امنیتی، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
----------------------------------
کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی هولار این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .
وی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو 2تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بود کشف شد.
سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. خبرگزاری تابناک استان .سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار