فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مبارزه و مقابله مستمر با عرضه و قاچاق کالا و ارز اولویت های پلیس استان در ماه‌های پایانی سال است.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 25 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار کرد: مقابله با اراذل و اوباش و همچنین بدحجابی و بدپوششی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و برای آن قرارگاه‌های جداگانه‌ای تشکیل شده است.

وی گفت: در راستای مقابله با آن پوششی و بدحجابی پلیس به صورت هوشمند با راه اندازی طرح ناظر اقدامات خوبی را از سال‌های قبل آغاز کرده و در آینده نیز به صورت ویژه به آن پرداخته می‌شود.

سرهنگ القاصی مهر به موضوع قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق احشام اشاره کرد و گفت: قاچاق پدیده ارزنده‌ای برای مردم این استان نیست و پلیس با اقتدار نخواهد گذاشت که قاچاقچیان به اهداف شما خود که همان ضربه به تولید داخل است، برسند.

وی با بیان اینکه قرارگاه ویژه ای برای ورود و خروج قاچاق تشکیل شده است، عنوان کرد: در چند ماه اخیر از خروج ۹۰۰ راس دام جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام موضوع اقدامات پلیس استان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در جاهایی که به واسطه قرمز بودن شهرهای استان، ادارات و نهادها با تأخیر و تعدیل نیرو مواجه بودند، پلیس با ظرفیت ۱۰۰ درصد و در راستای تمهیدات ترافیکی فعالیت کرده و می‌کند.

۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده در کلانتری‌ها به صلح ختم می‌شود

وی تصریح کرد: پلیس استان در راستای تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد مدیریت کرونا با جلوگیری از ورود و خروج‌های غیر ضرور تلاش‌های زیادی برای کم کردن و ریشه کنی این ویروس منحوس در استان انجام داد که ثمره آن کاهش مرگ و میر و تعداد مبتلایان به این ویروس در روزهای اخیر در استان شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به کاهش چشمگیر جرم نسبت به سایر استان‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جرم کلاهبرداری به عنوان شایع‌ترین جرایم در استان وجود دارد که می‌طلبد مردم با رعایت توصیه و هشدارهای پلیسی، مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

سرهنگ القاصی مهر در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات پلیس در حوزه اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: تجهیز کلانتری‌ها به مراکز مشاوره‌ای و راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو، موجب شده است که از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه استحفاظی به صلح و سازش ختم شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در کاهش تصادفات درون و برون شهری رتبه برتر کشوری را داریم که قصد داریم با هوشمند سازی تجهیزات پلیس، بیش از پیش تخلفات راهنمایی و رانندگی را کاهش دهیم.

سرهنگ القاصی مهر گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت و همکاری ائمه جمعه و جماعت، اعضاء شورای تامین، ریش سفیدان و معتمدان، ادارات دولتی و غیردولتی و همه مردم عزیز استان ایلام بتوانیم امنیت و آرامش استان را بیش از پیش ارتقاء دهیم./ع

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار