حجت الاسلام مختاری گفت: توصیه جدی من به رئیس جمهور این است که مشاوران خود را عوض کنند، احساس ما این است که برخی اخبار را غلط به شما می رسانند، آقای روحانی یک درصد مردم هم به رفراندوم فکر نمی کنند، مردم به فکر روغن، گوشت و مرغ، اجاره خانه عقب افتاده و ... هستند.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 26 December 2020
واکنش امام جمعه ساوجبلاغ به حاشیه‌سازی‌های اخیر رئیس جمهور
به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام روح اله مختاری در انتقادی تند خطاب به مدیران گفت: مسئولین کشور فکری جدی برای معیشت مردم بکنند، مع الاسف شاهدیم برخی از آقایان که متولی مستقیم معیشت مردم هم هستند به جای اینکه به فکر حل مشکلات اقتصادی باشند به دنبال ایجاد حاشیه و جنجال برای تغییر زمین بازی خواهند بود.
امام جمعه ساوجبلاغ افزود:  توصیه جدی من به رئیس جمهور این است که مشاوران خود را عوض کنند، احساس ما این است که برخی اخبار را غلط به شما می رسانند، آقای روحانی یک درصد مردم هم به رفراندوم فکر نمی کنند.
وی اظهار داشت: مردم به روغن، گوشت و مرغ، اجاره خانه عقب افتاده و ... فکر می کنند، 4.5 میلیون تن نهاده دامی بر اساس گزارش نماینده مردم کرج در مجلس در بندرعباس دپو شده است اما و مرغدار و دامدار خوراک دام ندارد و با این معضل دست و پنجه نرم می کنند.
دغدغه مردم مسائل مذکور است، شما رئیس جمهور شدید که این مشکلات را حل کنید و برای امور تدبیر داشته باشید، با جنجال و رفراندوم، FATF و امثال آن که مشکلات کشور حل نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار